Resa goes to Norway 🇳🇴

Adventure awaits, go find it.

Travelling

Das dritte Wochenende.

Da wir schnell relativ viele Arbeitsaufträge bekommen haben, hab ich dieses Wochenende hauptsächlich in meinem Zimmer verbracht. Fachartikel lesen, Arbeiten schreiben, Präsentationen vorbereiten, der ganze Spaß…

Weil ein minutiöser Bericht von diesem Wochenende ziemlich langweilig wäre, gibt es deshalb eine kleine Roomtour! 🙂
(Ist nicht das beste Video, ich bin einfach eine Runde durch mein Zimmer gegangen hahaha)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: